Klacht Bol.com: Wordt steeds lastig gevallen over een openstaande rekening die niet klopt

IH hagenauw

Ik heb bij bol.com een brabantia afvalemmer besteld, deze werd gedeukt bezorgd, deze geretourneerd, daarna nog 1 ook gedeukt en geretouneerd. Toen op aanraden van bol.com contact opgenomen met VT wonen die de afvalemmer geleverd had. Deze stelden voor rechtstreeks een nieuwe te sturen nadat ik het geld had overgemaakt en de asemmer beter te verpakken. De emmer was OK ik heb VT wonen betaald.
Nu krijg van verschillende medewerkers van bol.com mailtjes e.d dat ik nog 145 euro moet betalen aan bol.com. Situatie meerdere malen uitgelegt aan bol.com maar steeds krijg ik weer een andere medewerker die wil dat ik bewijs dat ik betaald heb.
Contact op genomen met VT wonen of zij bol.com willen vertellen dat alles al afgehandeld is. Dit is gebeurt maar een uur geleden kreeg ik weer een mail dat een medewerker mij wil spreken over of ik een afvalemmer heb
Gekregen, graag ophouden hiermee, ik bestel nooit meer iets bij bol.com en ik was een erg goede klant.

Dat ik niet meer word lastig gevallen door bol.com

Bol.com
    Beste IH Hagenauw,

Jouw melding is ontvangen en we hebben je gegevens kunnen vinden. We gaan zo spoedig mogelijk dit problem oplossen.

Groet, Didi van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?