Opgelost door Bol.com: zakenrekening niet opgestart

RT

Ik ben sinds 10-9-2014 (het is nu 12 oktober) bezig als nieuwe zakelijk verkoper (986587) met en nieuw product op de site van bol.com te zetten. Ik heb een (nieuwe) ISBN/EAN nummer. Ik heb een aantal keer de Excel bestand over mijn product geupload. De automatische systeem van bol.com verteld mij dat de gegevens goed zijn en mijn product zou binnen 2 dagen op de site moet komen te staan. Echter mijn product komt niet op de site en ik kan het niet plaatsen. Als ik de EAN nummer intik, krijg ik de melding "Helaas zijn er geen artikelen gevonden. Ga terug en controleer je invoer. " Ik heb een aantal keer met bol.com gebeld en krijg allerlei beloftes aan de telefoon dat het word opgelost, maar er gebeurt niks. Ik heb ook een aantal keer gemaild. Ik krijg een"copy en paste" antwoord; t de klantenservice leest niet zorgvuldig mijn mail. Ik krijg ook een aantal keer dezelfde antwoord. Deze week ga ik naar Spanje en ik had gehoopd mijn product te kunnen aanbieden.

Dat mijn product op de site van bol.com komt voor deze week woensdag (15-10-2014)

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
    RT
    Omdat ik Klachtenkompas gemaild heb, heeft bol.com eindelijk gereageerd en mijn product staat op de site. Jammer dat dit niet eerder gebeurde. Het heeft 6 weken geduurd voordat mijn product op de site staat (terwijl ze beloven op de site 2 dagen)
    RT
    Bol.com heeft me eindelijk geholpen - misschien omdat ik mijn klacht indiende bij klachtenkompas.nl? In ieder geval, bedankt Bol.

RT

Ook een klacht indienen over Bol.com?