Opgelost door Bol.com: Zeker niet vriendelijk geholpen bij klantenservice bol.com

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 381737
Gebruiker
Ramon
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Hallo;
Ik heb iets retour gemeld en ben dat bij de Albert Hein gaan inleveren (een bol.com adress) zo dacht ik dat dat moest.bij dat adress kunnen ze mijn barcode niet scannen maar de dame achter de servicebalie zegt : ow gebeurd wel vaker ik plak er wel een sticker op van ons dan komt het ook goed.
Ik als klant bij een bol.com adress denk ,ze zullen het hier wel weten. En toen de volgende dag had ik toch mijn twijfels dus bel ik bio.com op.
En daar vond ik dat ik super slecht werd behandeld die vrouw die ik aan de lijn kreeg begon gewoon harder te roepen (snouwen noemen wij dat) had ik niet verwacht dat bol.com daar zulke mensen aan de klantenservice toe laat. Ik ben verder bij bol.com altijd vriendelijk en goed geholpen!

Gewenste oplossing

Niks: Ben nu toch al zo behandeld
Geboden oplossing
Ben gebeld door bol.com en alles weer netjes afgehandeld zoals ik van ze gewend ben.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Ramon,

    Dank voor je bericht. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.co
  2. Auteur
    Ramon
    Datum
    Bol.com heeft netjes terug gebeld en alles netjes opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen