Opgelost door Bol.com: Zeker niet vriendelijk geholpen bij klantenservice bol.com
Details
Klacht
Hallo;Ik heb iets retour gemeld en ben dat bij de Albert Hein gaan inleveren (een bol.com adress) zo dacht ik dat dat moest.bij dat adress kunnen ze mijn barcode niet scannen maar de dame achter de servicebalie zegt : ow gebeurd wel vaker ik plak er wel een sticker op van ons dan komt het ook goed.
Ik als klant bij een bol.com adress denk ,ze zullen het hier wel weten. En toen de volgende dag had ik toch mijn twijfels dus bel ik bio.com op.
En daar vond ik dat ik super slecht werd behandeld die vrouw die ik aan de lijn kreeg begon gewoon harder te roepen (snouwen noemen wij dat) had ik niet verwacht dat bol.com daar zulke mensen aan de klantenservice toe laat. Ik ben verder bij bol.com altijd vriendelijk en goed geholpen!
Gewenste oplossing
Niks: Ben nu toch al zo behandeld- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.