Opgelost door Bol.com: Zending spoorloos

# 119877
Dave

Afgelopen vrijdagavond hebben we deze bestelling (Stuntstep) voor mijn zoon geplaatst.

Aangezien Bol.com op de site aangeeft vandaag voor 2300 besteld, morgen in huis hebben de bestelling bij jullie geplaatst. Tot groot verdriet van zoon kwam pas zaterdag om 17.15 uur de melding dat de bestelling niet zou komen, terwijl er
's morgens nog stond dat ie tussen 1700 - 2130 uur geleverd zou worden.

Dikke tranen bij mn zoon zoals je kunt begrijpen, die hard gespaard had ervoor. Tot groot ongenoegen is de step nog steeds niet geleverd en ook via de site van Postnl is nog geen leverdatum/tijd te vinden. Hij zit er met smart op te wachten, zeker nu het vakantie is.
Ik en mn zoon balen hier erg enorm van. Als ik vantevoren had geweten had de step wel ergens anders gekocht die niet mn Postnl spullen versturen.

Gisteren contact gehad met call center. Die gaan het navragen bij Postnl. Die hebben dan weer de 4 dagen de tijd om het uit te zoeken. Dit schiet allemaal niet op !!

Dat er vandaag alsnog een nieuwe stuntstep verstuurd wordt. Mocht de anders alsnog arriveren sturen we die uiteraard terug.

Bol.com
    Hoi Dave, bedankt voor je reactie. Wat ontzettend vervelend voor jou en je zoontje dat de bestelling er nog steeds niet is. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te zien wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
    Hi Dave,

Sorry voor het ongemak en ik houd het voor jullie in de gaten.

Groeten,
    Marieke van bol.com
    Dave
    Hoi Marieke, zoals zojuist aan de telefoon besproken zou je nog iets extra regelen voor mn zoon. Dat zie ik helaas niet staan het voorstel tot afhandeling. Hij is erg fan van NAC dus misschien dat je een NAC pet ofzo kunt regelen? Dat zou fantastisch zijn.
    Beste Dave,
    Het cadeautje was al voor je zoontje uitgezocht en heb je inmiddels hoop ik in goede orde ontvangen. Ik wens je een zonnige dag toe.
    Groeten,
    Marieke van bol.com
    Hoi Marieke,

Mijn zoon was erg blij met de extra handgrepen.

Bedankt !

Dave

Ook een klacht indienen over Bol.com?