Klacht Bol.com: Zie boven

happy Niet opgelost

Beste mevrouw ,mijnheer,
Ik had een stoomstrijkijzer gekocht maar, over aantaal maanden ging defect.
Ik had twee keer het artikel verzonden. Beide keer heb ik de artikel binnen een week terug gehad, dat het gerepareerd was. Terwijl pakket niet eens open is geweest.
Ik had gebeld en klanten service doorgegeven.
Klantenservice heeft excuus aangeboden. En hebben ze gezegd, stuur het artikel terug, gaan we het bedrag van € 73.00 terug storten met de waarde van € 10.00 cadeubon.
Ik heb het heden mail gekreken, ze zeggen phillips monteur heeft het oorzaak gevonden. Als u wilt repareren kost geld. Valt niet onder fabrieksgarantie. Als, we artikel terug gaan opsturen kost u €95.00 euro. Onderzoek kosten ,€ 19.00
We kunnen ook voor u weg gooien.
Dat is uw keuze zeggen ze.
Het artikel is zogenaamd twee keer gerepareerd. En derde keer monteur heeft het oorzaak gevonden .
Dat is niet geloofwaardig . Betekent, twee keer niets aan gedaan.
Dat is niet eerlijk.
Ik wil zonder tegen kosten of stoomsrteek ijzer terug. Of het bedrag € 73.00 waarde van de streek ijzer terug. Afgelopen periode het
Procedure is niet correct verlopen.
Dit past niet bij bol.com
Het doet me pijn
Ik zie graag u reactie tegemoet.
Dank u al vast. Als u wilt, u mag me bellen.

G. Kutlubay
Roepnaam; KEKO
Westzijde 209
1506 GD Zaandam
0644999152

Het bedrag van € 73.00 terug boeken.
Of artikel kosteloos maken.

Ik verwacht rechtvaardigheid.
    Twee keer hadden ze gezegd, dat het product gerapareerd was.
    Derde keer zeggen ze product moest ontkalk worden. Als dat zo is, waaroom hadden ze niet eerste en tweede keer gezegd?
    Ook niet in de mail vermeld.
    Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid.
    Ik denk bol.com ook niet.

Kutlubay
Dhr Marnix heeft het opgelost. We zijn overeengekomen met het voorstel. Ik heb mijn streekijzer terug ontvangen. Alleen onderzoek kosten betaald. We gaan zelf ontkalken. En dhr Marnix , heeft op account van mijn dochter een bedrag opgezet. Het is op gelost. Thanks

Ook een klacht indienen over Bol.com?