Klacht Bol.com: Zie boven

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 422102
Gebruiker
Kutlubay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste mevrouw ,mijnheer,
Ik had een stoomstrijkijzer gekocht maar, over aantaal maanden ging defect.
Ik had twee keer het artikel verzonden. Beide keer heb ik de artikel binnen een week terug gehad, dat het gerepareerd was. Terwijl pakket niet eens open is geweest.
Ik had gebeld en klanten service doorgegeven.
Klantenservice heeft excuus aangeboden. En hebben ze gezegd, stuur het artikel terug, gaan we het bedrag van € 73.00 terug storten met de waarde van € 10.00 cadeubon.
Ik heb het heden mail gekreken, ze zeggen phillips monteur heeft het oorzaak gevonden. Als u wilt repareren kost geld. Valt niet onder fabrieksgarantie. Als, we artikel terug gaan opsturen kost u €95.00 euro. Onderzoek kosten ,€ 19.00
We kunnen ook voor u weg gooien.
Dat is uw keuze zeggen ze.
Het artikel is zogenaamd twee keer gerepareerd. En derde keer monteur heeft het oorzaak gevonden .
Dat is niet geloofwaardig . Betekent, twee keer niets aan gedaan.
Dat is niet eerlijk.
Ik wil zonder tegen kosten of stoomsrteek ijzer terug. Of het bedrag € 73.00 waarde van de streek ijzer terug. Afgelopen periode het
Procedure is niet correct verlopen.
Dit past niet bij bol.com
Het doet me pijn
Ik zie graag u reactie tegemoet.
Dank u al vast. Als u wilt, u mag me bellen.

G. Kutlubay
Roepnaam; KEKO
Westzijde 209
1506 GD Zaandam
0644999152





De oplossing

Het bedrag van € 73.00 terug boeken.
Of artikel kosteloos maken.

1 reactie

  1. Auteur
    Kutlubay
    Datum
    Ik verwacht rechtvaardigheid.
    Twee keer hadden ze gezegd, dat het product gerapareerd was.
    Derde keer zeggen ze product moest ontkalk worden. Als dat zo is, waaroom hadden ze niet eerste en tweede keer gezegd?
    Ook niet in de mail vermeld.
    Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid.
    Ik denk bol.com ook niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kutlubay
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dhr Marnix heeft het opgelost. We zijn overeengekomen met het voorstel. Ik heb mijn streekijzer terug ontvangen. Alleen onderzoek kosten betaald. We gaan zelf ontkalken. En dhr Marnix , heeft op account van mijn dochter een bedrag opgezet. Het is op gelost. Thanks
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen