Opgelost door Bol.com: Zie hierboven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 383340
Gebruiker
R.J.M. de Groot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen reactie binnen de gestelde 15 werkdagen voor een artikel wat ter reparatie is aangeboden

De oplossing

De 15 werkdagen zijn verstreken, de volgende actie zou zijn aankoopbedrag terug storten, van ellende heb ik maar de oude stereoset terug gezet om toch nog maar wat geluid in huis te hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    R.J.M. de Groot
    Datum
    Gelukkig snel opgepakt door Bol.com. maar het blijft vervelend dat ik het zelf moest aangeven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.J.M. de Groot
Datum
Uiteindelijke oplossing Artikel niet te repareren, dus nu het aankoopbedrag terug, wat op zich wel een mooie regeling is
Status
opgelost
Beoordeling
happy