Opgelost door Bol.com: Zorg voor een passende oplossing om deze langslepende klacht uit de wereld te helpen.

sad Opgelost
W.J. Nijkamp

Katten krabpaal Main Coon
Krabpaal (€ 274,-) geleverd in februari, na enkele weken liet pluche van 1 plank los. Contact met bol.com vanaf eind maart. Na eerste contact volgen vele telefoontjes, bol.com meld telkens dat er binnen 48 een oplossing komt, echter er gebeurd niets, ook niet als "hoofdkantoor" zich ermee bezig gaat houden.
Wekenlang wordt je zo aan het lijntje gehouden, vorige week belt externe leverancier van Bol.com Chewies; excuses dat het allemaal zo lang duurde, echter kwam door vakantie...
Externe leverancier meld dat de klacht niet wordt erkend door de fabrikant, het loslaten van pluche zou veroorzaakt zijn door mijn eigen katten. Door er met mijn hand over te strijken zou het weer vast komen te zitten.....
Door mijn aandringen heeft de externe leverancier opnieuw contact met de fabrikant gehad, Chewies belt terug en geeft aan dat de fabrikant bij zijn standpunt blijft. Nu werd mij wel voorgesteld dat de plank opgehaald kon worden, fabrikant beoordeelt en dan afwachten wat voor oplossing geboden wordt.
Hierop bol.com gebeld dat ik dit geen passende oplossing vindt, het meubel is erg groot, door een midden plank te verwijderen zit ik met een gedemonteerd meubel in mijn woonkamer dit is onwenselijk.

1. nieuwe plank leveren, zodat deze direct geplaatst kan worden, dan evt. bestaande plank retourneren.
2. complete meubel retour en geld terug.

Bol.com
    Beste W.J. Nijkamp,

Erg jammer dat de krabpaal zo snel kapot ging en er geen gewenste oplossing is geboden. Ik heb uw gegevens gevonden en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Ik wens u nog een fijne dag!

Isaac
    bol.com

W.J. Nijkamp
Nu weken later heb ik eindelijk een nieuwe plank ontvangen. Dit heeft diverse telefoontjes en mailtjes geduurd. Toeleverancier Cewies en de fabrikant van het kattenmeubel waren niet makkelijk. Uiteindelijk was er een afspraak gemaakt voor het brengen van een nw. plank en ophalen van de oude plank, komt het tranportbedrijf 2 dagen eerder als afgesproken ,ligt er een briefje "we troffen u niet thuis"...., de oude plank is niet meegenomen en nog niet opgehaald, de nieuwe gelukkig wel geleverd. Al met al heeft de kwestie 3 maanden geduurd....

Ook een klacht indienen over Bol.com?