Klacht Bolderman: Geen reactie van Bolderman op klacht inzake rondreis Polen

Klachtnummer
# 267656
Gebruiker
C.G. vd Poll
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 mei 2017 hebben wij een klachtbrief gestuurd naar Bolderman in verband met enkele slechte ervaringen tijdens onze rondreis Polen georganiseerd en uitgevoerd door Bolderman. Op 21 juni gevolgd door een mail van ons omdat in geheel niet werd gereageerd door Bolderman. Op 22 juni 2017 berichtte Bolderman dat een ontvangstbevestiging van onze klacht zou zijn zijn verzonden, wat of niet het geval is, of niet door ons is ontvangen. ook mailde Bolderman dat binnen uiterlijk 3 weken een reactie zal volgen.
Tot op heden hebben we noch een ontvangstbevestiging, noch een reactie mogen ontvangen.

De oplossing

Alsnog een reactie op onze klachtbrief d.d. 29 mei 2017 inzake Rondreis Polen (factuurnummer 208050)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bolderman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bolderman?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen