Klacht Bolderman: Met een advocaat kunnen we niets tegen zo’n groot bedrijf beginnen

Harley1600cc

Mijn man is besmet geraakt met het legionella virus in een van de 8 vieze hotels ingehuurd door Bolderman in Italië, hij heeft 6,5 weken in Radboud ziekenhuis gelegen, waarbij we 3 keer afscheid van elkaar hebben moeten nemen, Bolderman neemt hier niet zijn verantwoording voor en schuift alles opzij, ik heb 4 weken lang met Bolderman gemaild maar totaal geen reactie gekregen, daardoor ben ik steeds bozer geworden en is dit tot nu dreiging gekomen , ik ben 2 keer opgepakt door de politie, 1 keer bijna 4 dagen en een keer 2 dagen vastgezeten, heb inmiddels ons huis voor bijna € 15.000 aan moeten passen, mijn man is een wrak geworden en kan zelf helemaal niets meer, hij is 24/7 op mij en de thuiszorg aangewezen en dit gaat niet meer verbeteren, ook ikzelf had het virus opgelopen, dat kwam 1 week nadat mijn man was opgenomen naar buiten, ik had een temperatuur van 39,5 graden ben naar huisarts gegaan en naar een anti-biotica kuur was ik snel weer de oude, ikzelf kan al sinds 29 juni niet meer de deur uit, hooguit voor een boodschapje te doen, kwam na keer thuis van boodschappen doen, zat mijn man al ruim 20 minuten op toilet want hij kon er niet meer af komen, hij kan nog stapjes van 5cm achter zijn rollator maken, ons leven is totaal kapot gemaakt, kunt U ons verder helpen.

Ons schadeloos stellen, zodat we in elk geval uit de kosten zijn

Wij vinden dat Bolderman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bolderman?