Opgelost door Bolenzo.nl: Bedrijf reageert niet bij retouraanvraag
Details
Klacht
Ik heb een product Flynova met toverstaf besteld. De batterijen van het product bleek slechts 4 minuten te werken ipv 15 minuten wat in de productomschrijving stond. Ik heb dit eerst gemeld, vervolgens geprobeerd om contact op te nemen via de mail, om aan te geven dat ik de benodigde pdf bestand toegestuurd wil krijgen om retour aan te vragen. De email adres bleek niet te bestaan, dus heb ik het geprobeerd via hun contactformulier op de website. Ik heb geen reactie van hun gekregen en na een week heb ik het nogmaals geprobeerd, ook zonder succes. Ik heb het idee dat ze niet van plan zijn om uberhaupt te reageren en mijn geld niet terug willen geven.De link: van het product
https://bolenzo.nl/products/flynova-pro-flying-ball?_pos=1&_sid=dc4849570&_ss=r
Gewenste oplossing
Ik wil het product terugsturen en mijn geld terug, aangezien het product niet naar behoren werkt.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.