Opgelost door Bolenzo.nl: Bedrijf reageert niet bij retouraanvraag

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 547525
Gebruiker
OnePunchMan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een product Flynova met toverstaf besteld. De batterijen van het product bleek slechts 4 minuten te werken ipv 15 minuten wat in de productomschrijving stond. Ik heb dit eerst gemeld, vervolgens geprobeerd om contact op te nemen via de mail, om aan te geven dat ik de benodigde pdf bestand toegestuurd wil krijgen om retour aan te vragen. De email adres bleek niet te bestaan, dus heb ik het geprobeerd via hun contactformulier op de website. Ik heb geen reactie van hun gekregen en na een week heb ik het nogmaals geprobeerd, ook zonder succes. Ik heb het idee dat ze niet van plan zijn om uberhaupt te reageren en mijn geld niet terug willen geven.

De link: van het product
https://bolenzo.nl/products/flynova-pro-flying-ball?_pos=1&_sid=dc4849570&_ss=r

Gewenste oplossing

Ik wil het product terugsturen en mijn geld terug, aangezien het product niet naar behoren werkt.
Geboden oplossing
Uiteindelijk hebben ze een oplossing aangeboden dat ik mijn geld terug kan krijgen, als ik het product terugstuur. Vond het wel erg teleurstellend dat ik de retourkosten moest betalen, aangezien het hun fout is
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Bolenzo.nl
    Datum
    Wegens een interne fout hebben wij de klacht van dhr Kalap helaas niet mogen ontvangen. Jammer genoeg komen fouten voor maar dankzij klachtenkompas kunnen we deze nu netjes oplossen. (Bedankt hiervoor) Wij streven naar 100% klant tevredenheid, We hebben dhr Kalap een tegemoetkoming geboden en uiteraard ook het volledige aankoopbedrag terug op zijn rekening binnen 14 dagen zodra het product retour bij ons is ontvangen. Excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Bolenzo.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bolenzo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen