Opgelost door Bolero: ze reageren niet op email en ik heb niets ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 452491
Gebruiker
E.C. Marsilje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ze reageren op geen enkele email. ik heb daar limonade besteld en deze is door post nl niet geleverd. ik ben niet de verzender dus hun moeten contact opnemen met post nl al diuverse m,ails verzonden maar ze reageren gewoon niet

De oplossing

contact opnemen met post nl zodat ik mijn spullen krijg of nieuwe sturen en dan niet met brievenbuspakket want dit blijkt niet te passen terwijl mijn brievenbus wel; aan de eisen voldoet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bolero hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    E.C. Marsilje
    Datum
    en dan is er contact met bolero en hebben ze echt alles gedaan wat in hun macht lag om het op te lossen. ik kan niet anders zeggen echt petje af. pakje was kwijt bij post.nl en ze hebben daar een klacht gelegd en alvast naar mij nieuwe zending gestuurd. deze heb ik ontvangen en toen kwam ook het oude pakje tevoorschijn. ik heb dit gelijk gemeld dat ik nu 2 pakketten had waarvan de 1e zending kapot was. en een gedeelte verloren gegaan. ik mocht het restant nu houden en de helft voor mezelf en de rest delen met vrienden en familie. mooi gebaar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.C. Marsilje
Datum
Uiteindelijke oplossing
en dan is er contact met bolero en hebben ze echt alles gedaan wat in hun macht lag om het op te lossen. ik kan niet anders zeggen echt petje af. pakje was kwijt bij post.nl en ze hebben daar een klacht gelegd en alvast naar mij nieuwe zending gestuurd. deze heb ik ontvangen en toen kwam ook het oude pakje tevoorschijn. ik heb dit gelijk gemeld dat ik nu 2 pakketten had waarvan de 1e zending kapot was. en een gedeelte verloren gegaan. ik mocht het restant nu houden en de helft voor mezelf en de rest delen met vrienden en familie. mooi gebaar
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bolero?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen