Klacht Bolletje: Beschimmelde BOLLETJE gesneden ontbijtkoek in kuip van 400 gram..

Klachtnummer
# 403884
Gebruiker
Ontbijtkoek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Schimmel in een kuip gesneden ontbijtkoek van 400 gram van BOLLETJE
De gesealde afsluiting was bij opening in orde.
BOLLETJE in kennis gesteld, maar had geen belangstelling voor de beschimmelde koek. Na deze 3 weken in de koelkast bewaard te hebben in de vuilnisbak gegooid.
E-mail berichten onderling met de consumentenafdeling ( 2 dames) bracht niet het gewenste resultaat. BOLLETJE hult zich nu in stilzwijgen. Het werd te lastig denk ik. Met de aangedragen oplossing ging ik niet akkoord. Ik moest nl op een "link" klikken en als oudere durf ik dat niet. Ik wil mijn persoonlijke gegevens niet te grabbel gooien met alle problemen van dien. Geen vergoeding van BOLLETJE dus!! Heel kortzichting. Men werkt niet erg oplossend!

De oplossing

BOLLETJE wees creatief en vergoedt de ontbijtkoek, zoals dat behoort. Hou ook eens rekening met de ouderen die het niet zo op hebben met de huidige beschikbare technieken. De handigheid/vertrouwen hierin ontbreekt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bolletje hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bolletje?