Klacht Bonarius Verwarming: Jouw klacht? Jouw probleem!
Details
Klacht
Op 15 februari jl. bezocht een monteur van Bonarius ons n.a.v. een storingsmelding aan de mechanische ventilatie. Meer specifiek: de bedieningsdisplay in de keuken functioneerde niet.De monteur bleek dit type echter niet te kennen, ofschoon het enigszins verouderd oogt.
Om advies in te winnen sloopte hij de display uit de muur en belde met een collega, maar bleek dit de verkeerde persoon te zijn, met dezelfde voornaam. Niet getreurd: om niet helemaal voor niets gebeld te hebben vroeg onze monteur hem uitgebreid hoe hij de vakantie had doorgebracht...
Pas hierna besloot hij om de andere collega te bellen en, zowaar, hij nam op. De eerste vraag van onze monteur had geen betrekking op onze storing; nee, hij was meer geïnteresseerd hoe déze collega zijn duikweekend had ervaren. Pas in de staart van het gesprek kwam ons 'probleempje' nog even ter sprake. De monteur maakte een foto van de display en stuurde dit naar zijn collega.
Einde verhaal: er moest iets besteld worden, maar dat kon wel eens lang gaan duren. Op mijn ietwat cynische vraag of onze airco nog vóór Kerst gerepareerd zou worden zei hij: "Ja, dát garandeer ik u... Ik weet alleen niet in welk jaar." Bijzonder grappig.
Al met al zijn we nu een maand verder en onze mechanische ventilatie doet het nog steeds niet (naar behoren). Al die tijd heeft Bonarius niets van zich laten horen. NIETS.
Gewenste oplossing
Snelle vervanging bedieningspaneel airco.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.