BonGo Solar

actief

Over ons

BonGo Solar is een van de grootste gerenommeerde aanbieders van zonnepanelen in Nederland. Wij werken met erkende gecertifieerde monteurs volgens de NEN1010-normen. Daarnaast hebben we reeds 7 jaar landelijke ervaring met diverse soorten en merken zonnepanelen en omvormers. Wij gaan altijd voor 100 procent klantentevredenheid. Het kwaliteitsmanagementsysteem van BonGo Solar is door TÜV Nederland NEN-EN-ISO 9001:2015 gecertificeerd. Tevens zijn wij aangesloten bij Stichting Garantiefonds ZonneEnergie (SGZE). Zodat u zekerheid heeft dat uw investering voor zonnepanelen goed geregeld is. Duizenden klanten gingen u voor en waarderen ons gemiddeld met het cijfer 8,5. De onafhankelijke website Zonnepaneelwijzer heeft onderzoek gedaan naar 10 grote landelijk opererende installateurs. Hiervoor zijn duizenden reviews van klanten bekeken. Met een gemiddeld cijfer van 8,8 komen de installateurs van BonGo Solar als beste uit de test!

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
21 klachten Vaak

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 14 consument(en) de klachtenafhandeling van BonGo Solar gemiddeld met een 2,9
Bekijk alle klachten over
BonGo Solar
happy content sad angry
0 2 5 7

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over BonGo Solar?