Klacht Bongo: "Aanbod" is misleidend

nietblijmetBongo#2019

Bongo bon voor 3 dagen. In boekje en op de site staat een hotel in Praag. Heel 2019 niet te boeken. Blijkt dat het contract per 1-4 is opgezegd, maar het hotel wordt niet van de website gehaald. Vervolgens 4 (!) andere hotels in Normandie bekeken: ook niet te boeken. Waarom laat Bongo deze op de site staan? Klanten worden ernstig misleid en het kost uren om iets te vinden dat past. Uiteindelijk komt er 1 hotel uit in Normandie: ligt in een buitenwijk van Parijs. Ok, wellicht nog net Normandie maar dit is uiteraard niet wat een klant wil. Bongo: jullie misleiden klanten en bijzonder jammer voor mijn familie van wie ik deze kaart heb gekregen. Ik zal dan ook iedereen in mijn omgeving aanraden nooit een Bongo-bon te kopen!

Een hotel in Normandie kunnen boeken en niet het ene hotel in de buitenwijk van Parijs

Wij vinden dat Bongo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bongo?