Klacht Bongo: Cadeaubon is onbruikbaar door fout in de Bongo organisatie. Weggegooid geld.

Klachtnummer
# 282275
Gebruiker
H.A. Arendse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb onlangs een Bongo cadeaubon gekregen. Maar ik kan die bon niet activeren. Dat is een probleem, want dan kun je de bon niet gebruiken. Contact opgenomen met Bongo en die zegt dat "er geen verkoop is geregistreerd". En dat "er iets mis liep in het verkooppunt".
De bon is wel degelijk gekocht en betaald. Ik heb aan Bongo doorgegeven bij welke winkel de bon gekocht is, datum en tijdstip van betaling, transactienummer en het nummer van de betaalapparaat.
Toch wil Bongo niets doen. Wel geld ontvangen, niets doen. Mooi verdienmodel.

De oplossing

Bongo moet stoppen met deze oplichintingspraktijken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bongo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bongo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen