Klacht Bongo: Geen goede communicatie , je kan bij niemand verhaal halen.niet per telefoon,of email,ofklachtenform

Klachtnummer
# 269726
Gebruiker
Frankie boy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met dit bedrijf is geen communicatie mogelijk.
Je komt de website niet op omdat of het bongo _nummer niet
Klopt danwel het activeringsnr..Het is met 3,4 keer niet gelukt.
Telefonisch boeken kan maar kost 10euro extra,je wordt dan doorverbonden met
een Belgisch callcenter, waar je de mensen niet goed verstaat en het duurt
eeuwig voor je überhaupt iemand aan de lijn krijgt.Ik ben na enkele min.
afgehaakt.
Uiteindelijk heb een reactie ( die gisteravond niet kwam)niet meer afgewacht enben rechtstreeks gaan bellen en reserveren bij het door ons gewenste hotel,
Binnen 15 min.een 2 pers.kamer geboekt met plussen voor een prijs van 80
Euro! De bevestiging had ik dezelfde avond nog binnen en wij gaan zonder de tussen komst van het bedrijf Bongo.

Bongo heeft voor mij afgedaan.Mijn schoondochter en mijn zoon kopen
In de boekwinkel een bon met boekje,waarin alleen maar illusies worden
verkocht Prijs voor een nachtje weg 70 euro kan ook eigenlijk niet,
Er is 50 euro beschikbaar voor de 2. Persoonskamer( standaard kamer.
Dan hou je nog20 euro over voor het ontbijt.(2pers.)Prijs p.p.al 18,50.
NB wij hebben enkele maanden geleden ook een bon van Bongo gekocht.
Ikzelf mijn zoon waarschuwen.

De oplossing

Het geld dat mijn zoon heeft betaald terug op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bongo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bongo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen