Opgelost door Bonjour Media: Slechte service

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 311022
Gebruiker
P.A.T.R.I.C.K. v Weert
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Trage/geen reactie op mail, week geleden iets bestelt maar nog iets ontvangen.
Telefoonnummer is niet bereikbaar.

De oplossing

Ik wil weten wanneer ik mijn bestelling kan verwachten en wil anders mijn geld terig

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bonjour Media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    P.A.T.R.I.C.K. v Weert
    Datum
    donderdag de status verzonden doorgekregen, maar nog steeds niets ontvangen.
  2. Auteur
    P.A.T.R.I.C.K. v Weert
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.A.T.R.I.C.K. v Weert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Spullen na ruim twee weken ontvangen. Laatste keer dat ik daar iets bestel want ze zijn niet bereikbaar.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bonjour Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen