Klacht Bonparfum.nl: Bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 163254
Gebruiker
C-indy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

4 weken geleden een bestelling geplaatst. Tot op de dag van vandaag niks geleverd.een paar keer een mail van bonparfum gehad dat ze een vertraging hadden met de levering, dat de bestelling rechtstreeks van de leverancier zou komen. Toen dat mijn bestelling was verzonden maar dat de track en trace nummer nog zou komen...Zelf naar bonparfum een mail gestuurd, kreeg daarop antwoord terug dat ze wat vertraging hadden en dat ik bestelling kon annuleren. Maar de bestelling zou ik 5 april in huis hebben. Mocht dat niet zo zijn dan zouden zij mijn bestelling annuleren. 5 april niks ontvangen dus mail gestuurd, 6 april nog een mail gestuurd.... maar helaas geen reactie terug. Nu op de site gekeken en de site is wegens administratieve redenen onbereikbaar

Gewenste oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bonparfum.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bonparfum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen