Klacht Bonparfum.nl: Bestelling niet ontvangen, bedrag niet retour zoals beloofd. Bedrijf reageert nergens meer op!

Klachtnummer
# 164532
Gebruiker
Lisanne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 parfums besteld. I.vm. drukte door Pasen en veel bestellingen kreeg ik een email dat het wat langer zou duren. Vervolgens kreeg ik weer e-mails dat er vertragingen waren opgetreden. Vervolgens kreeg ik een e-mail dat ik de bestelling kon annuleren en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Sindsdien niks meer gehoord en ook mijn geld is niet teruggestort.

De oplossing

Geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bonparfum.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bonparfum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen