Klacht Bonparfum.nl: Bestelling niet ontvangen, geld niet teruggestort! OPGELICHT!!!!

Klachtnummer
# 166203
Gebruiker
Susanneflorack
Datum
0 reacties

Details

De klacht

IK heb in februari een bestelling geplaatst a 155,87 euro bij bonparfum. Daarna vele mails ontvangen over de status van bestelling met als uiterste datum 5 april. Daarna zou, als ik de parfums niet had ontvangen, het geld binnen 14 dagen worden teruggestort. Dat is dus niet gebeurd en ik heb gisteren een mail gestuurd naar hun adres, waarop geen enkele reactie.

De oplossing

Geld z.s.m. terugstorten op mijn rekeningnr. NL42RABO0311982727 tnv F.L. Herrebrugh

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bonparfum.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bonparfum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen