Klacht Bonparfum.nl: Geen levering, geld kwijt

Klachtnummer
# 163285
Gebruiker
Mo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb parfum besteld in maart en wacht op levering. Er is per mail aangegeven dat door leveringsproblemen bestelling vertraagd was en ik per mail op de hoogte gehouden zou worden. Echter vanaf 1 april geen bericht meer ontvangen. Bestelling geannuleerd. Verschillende mails gestuurd, aangifte gedaan bij politie en marktplaats. Ik wacht nu nog op teruggave van geld. Er zijn inmiddels meer klachten gelezen. Is hier gezamelijks iets tegen te ondernemen zodat gedupeerden hun geld waar ze recht op hebben terug krijgen??

De oplossing

Geld terug!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bonparfum.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bonparfum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen