Klacht Bonparfum.nl: Ik wil zsm mijn geld terug!

Klachtnummer
# 163041
Gebruiker
stommmmmm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 9 maart 2016 contact met bonparfum.nl
Heb 5 bestellingen geplaatst, die mij heel veel geld hebben gekost.
nl €2098,59
Ik kreeg zelfs een aanbieding als grote klant dat ik hun restpartij van 185 stuks chanel coco mademoiselle en 90 stuks chanel no 5 kon overnemen voor €6000
Ze zouden het dan per direct per koerier laten bezorgen.
GELUKKIG heb ik dit niet gedaan!
Nu geen mails meer.
Totaal geen respons.
Kreeg telkens een kortingscode zodat ik nog eens 25% extra korting kreeg bovenop die aangegeven 65%
Dus erg verleidelijk.
Ik heb betaald voor 57 flessen parfum.
Ik heb het contactformulier via de site ingevuld en verstuurd om te annuleren en mijn geld terug te laten storten.
Maar geen reactie hierop :-(
Uiteraard had ik alvorens ik ging kopen het kvk nummer en BTW id nummer gecontroleerd.
Gezien dat op groen stond heb ik per ideal 5 betalingen gedaan.




De oplossing

Ik wil zsm mijn geld (€2098,59) terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bonparfum.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bonparfum.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen