Klacht Bonparfum.nl: PAS OP MET BONPARFUM.NL!!!

Mae D

Op 15 en 20 maart 2016 heb ik 2 parfums besteld - Christian Dior 100ml Addict EDP en Thierry Mugler Angel 50ml. Drie weken later wacht ik nog steeds voor mijn bestelling. Ik heb heel veel emails gestuurd (niet telefonisch bereikbaar) en ik kreeg alleen maar smoesjes. Bijvoorbeeld: niet op vooraad, "langere vertraging bij onze belgische leverancier zorgt zijn/waren de terreur-aanslagen van afgelopen dagen", "Op dit moment wachten wij op onze leverancier voor een nieuwe levering" , "In verband met de eerdere vertragingen en de feestdagen. Het betalingsverkeer van en naar onze klanten heeft ook een aardige vertraging gehad" , "We are waiting for this moment for our supplier.
Your system status is sent because your order will be delivered
directly from our supplier." , "On the basis of the current situation, we have resistance to the delivery date April 5th." etc. etc.

Elke dag krijg ik een niewe excuus. Het is nu 6 April. Niks gekregen en niks gehoord.

Ik wil mijn geld terug of wat ik besteld heb.

Wij vinden dat Bonparfum.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bonparfum.nl?