Klacht Bonprix.nl: 2 de hands spul

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455536
Gebruiker
Lioon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestel een hondenkorf na heel lang wachten eindelijk ontvangen is het gebruikt en kapot bel je op krijg je een onfatsoenlijke medewerker na 30 min wachten
Terug sturen kost 10 EUR extra en retour geld mag je 30 dagen op wachten ivm corona oplichters

De oplossing

Omruilen van artikel en niet een maand moeten wachten op geld en dan pas weer een nieuwe kunnen bestellen gaat om 204.95

1 reactie

  1. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant, het spijt ons te horen dat de korf niet in goede staat is geleverd. Deze zal kosteloos bij u thuis worden opgehaald. Intussen sturen wij portovrij een nieuw exemplaar toe. U kunt deze volgen via 'mijn bonprix'. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lioon
Datum
Uiteindelijke oplossing
4 weken wachten op een nieuwe stoel
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen