Klacht Bonprix.nl: acceptgiro die niet van mij is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 88715
Gebruiker
zevenkamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

K HEB OP 18 NOVEMBER 2014 EEN BRIEF EN EEN ACCEPTGIRO VAN JULLIE ONTVANGEN MET EEN BEDRAG VAN € 160,80 EN DAARBIJ EEN REKENING NUMMER OP DE ACCEPTGIRO DIE NIET VAN MIJ IS. IK HEB JULLIE HIEROVER OP GEBELD EN JULLIE ZOUDEN DIT UITZOEKEN. HIERBIJ HEB IK TOEN OOK EEN E-MAIL GESTUURD. Maar ze blijven maar door zeuren nu is al 170.00 euro en de klacht word niet behandeld dan maar tijd voor rechter nu ben zat en tv radar en kassa stuur ik ook alles heen

adminitratie bij bonprix eens op orde maken
nee daar koop nooit meer

De oplossing

eens normaal en klacht in behandeling nemen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bonprix.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zevenkamp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen