Opgelost door Bonprix.nl: Adres en betalingsgegevens niet op orde.

Sam09

Toen ik een bestelling wilde plaatsen, gaf Bonprix aan dat ik geen bestelling kan plaatsen in verband met een openstaande factuur. Dat is vreemd? Ideal betaald meteen toch?. Gebeld met Bonprix. Als eerste een erg onvriendelijke en ongeïnteresseerde klantenservice medewerkster aan de lijn; u heeft een blokkade op uw account en dit kan komen door de eventuele voorgaande bewoner. Dit meteen ontkracht; koop appartement welke pas 1,5 jaar staat en wij zijn de eerste eigenaren. De klacht wordt doorgezet naar het hoofdkantoor. Vervolgens geprobeerd om een bestelling te plaatsen via mijn partner zijn gegevens en ja hoor; bestelling geplaatst! direct terug gebeld naar Bonprix met dit maal een erg vriendelijke klantenservice medewerker aan de andere kant van de lijn. Situatie nogmaals toegelicht en aangegeven dat het via mijn partner wel kan. Blijkt dat de administratie niet kloppend is; in mijn vorige woning hebben voor mij een man en vrouw gewoond welke bij de BKR geregistreerd staan (dit wist ik toen al) en schijnbaar heeft deze melding zich overgetrokken op mij en mee verhuist naar ons nieuwe woon adres. Ik wordt terug gebeld door het hoofd kantoor, echter kon me niet aangegeven worden binnen hoeveel dagen. Als bovenstaande echt kloppend is, vind ik dit een zeer, maar dan ook zeer, kwalijke zaak.

Administratie op orde. Zorg er voor dat dit niet meer kan gebeuren, tenslotte horen deze acties bij de juiste personen toegewezen te worden en NIET bij nieuwe bewoners van het toen geregistreerde BKR adres om vervolgens MEE te verhuizen naar een volgend woonadres van de NIEUWE bewoner!. schandalig!
De blokkering is er af gehaald en zojuist per telefoon ook nog de bevestiging gekregen. Toevallig van de 1ste klantenservice medewerkster welke ik gisteren sprak. Ze was dit keer erg vriendelijk. Snel en goed opgelost! Bedankt!

Bonprix.nl
    Beste S. Ijpelaar, het spijt mij te vernemen dat uw dossier is geblokkeerd. Ik heb intussen uw dossier aangepast zodat u bestellingen op uw eigen naam kunt plaatsen. Mijn excuses voor het ongemak. Voor meer informatie verwijs ik u naar de rubriek 'Mijn bonprix'. U kunt inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord. Het team van bonprix.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?