Opgelost door Bonprix.nl: Because I'm a citizen of Poland, they do not want to help me and want to rob me. I need a return of

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 281073
Gebruiker
Górowska
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I returned 2 dresses and 3 pairs of shoes.
I got money for dresses and for shoes not!
Mrs Anna from the customer service told me that the warranty for my shoes is gone and that the shoes I sent them were gone ... how is it possible?
did I lose my shoes and money (70€)?
Logically, Bonprix should call me or send me a message saying the shoe's warranty has passed. They should send me the shoes back (i can pay for the shipment).
Now Anna wrote me, they did not receive shoes ... so how is it? Who's cheating here?
I demand to give my money or my shoes!

This is my customer number: 110512783.

these are the shoes that I returned:
VRIJETIJDSSCHOENEN MIDDENFUCHS
Best seller: 964970 / Maat: 037 / Prijs: € 18,99
ordernummer: 80006721538

BALLERINA'S PINK
Best seller: 975374 / Maat: 038 / Prijs: € 17,99
ordernummer: 80006721538

PUMPS ZWART
Best seller: 933109 / Maat: 038 / Prijs: € 35,99
ordernummer; 80006494709.

this is the shipment number: 3SOPKL9835602.

De oplossing

I demand to give my money or my shoes back!

1 reactie

  1. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Gorowska,

    Ik ben verbaasd alsnog een klacht te ontvangen via een externe website. Ik heb u eerder vandaag een e-mail gestuurd met daarin de aangeboden oplossing.

    Ten eerste heeft u een zichttermijn van 14 dagen. Enkel als artikelen stuk gaan, kunt u dit binnen 6 maanden na aanschaf melden en wordt met u gekeken naar het retourneren onder garantie.

    U heeft echter zonder overleg met de klantenservice zeven maanden na aanschaf van uw schoenen besloten deze te retourneren. U heeft zelf in uw e-mail aangegeven dat de schoenen niet stuk waren, maar dat ze gewoon niet lekker zaten. U had dus geen recht op garantie.

    U heeft de retourtermijn met 7 maanden overschreden, echter heeft bonprix besloten om de drie paar schoenen terug te betalen. Dit heb ik u vanmorgen om negen uur per e-mail bevestigd.

    Ik heb er dan ook vertrouwen in dat deze zaak nu afgesloten is.

    Met vriendelijke groet,
    klantenservice bonprix

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Górowska
Datum
Uiteindelijke oplossing
November 22, I received money for shoes.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen