Opgelost door Bonprix.nl: Bonprix is niet te bereiken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 304422
Gebruiker
DeRu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 27 april en 6 mei een bestelling geplaatst van artikelen die volgens de website leverbaar waren. Had de kleding nodig voor een bruiloft op 19 mei en levering zou ca 2 werkdagen duren.
Na bestelling ontving ik bericht dat een aantal artikelen op nalevering stonden.
De bruiloft van 19 mei is voorbij en nog steeds staat een aantal kledingstukken op nalevering.
Heb Bonprix diverse malen via het contactformulier een email gestuurd dat ik de nalevering wil annuleren maar krijg geen enkele reactie.
Vanochtend daarom gebeld; ruim 5 minuten in de wacht gestaan en kreeg toen een medewerkster die zei dat ze me niet kon verstaan en dat daardoor de verbinding zou worden verbroken.
Ik ben inmiddels des duivels!
Ook gevraagd waaruithet zgn openstaande bedrag van € 6,95 bestaat.
Geen antwoord.

De oplossing

Naleveringen annuleren evenals het onbestemde bedrag van € 6,95 als compensatie van alle frustratie en onnodige telefoonkosten

1 reactie

  1. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw de Ru,

    Onze excuses voor de vertraging op de door u bestelde artikelen.

    Op uw verzoek hebben wij de naleveringen geannuleerd en de resterende kosten afgeboekt.

    Binnen enkele werkdagen zal dit zichtbaar zijn in uw account.

    Het team van bonprix

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DeRu
Datum
Uiteindelijke oplossing
De naleveringen zijn inderdaad geannuleerd, maar de resterende kosten zijn niet afgeboekt. Er staat nog steeds een bedrag open van € 5,85 bestaande uit verzendkosten en administratiekosten voor betaling achteraf. Heb helemaal geen gebruik gemaakt van betaling achteraf (niets gekocht) en die verzendkosten zouden als een kleine tegemoetkoming van onnodig gemaakte telefoonkosten en dagenlange ergernis als service afgeboekt kunnen worden. De toezegging is dus slechts gedeeltelijk nagekomen. Inmiddels zijn de verzendkosten ook afgeboekt maar staat er nog een bedrag open voor betaling achteraf waarvan geen gebruik is gemaakt. Als dit bedrag ook nog wordt afgeboekt is de klacht tot tevredenheid opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen