Opgelost door Bonprix.nl: BonPRIX is NIX !!!

sad Opgelost
Jo

Heb op 2 april mijn allereerste bestelling gedaan bij Bonprix. Betreffende artikelen heb ik op 8 april 2019 geretourneerd. Via track & trace kunnen achterhalen dat beide pakketten in Zwolle zijn afgeleverd op respectievelijk 13 en 17 april jl. Bonprix beweert echter dat zijn hier niets van terug kunnen vinden en ik moet nu een ‘Formulier vermist retour’ invullen…….????
Is absoluut niet mijn fout dat de pakketten verloren zijn gegaan in nota bene het depot van Bonprix zelf. Ik heb diverse malen e-mail contact gehad met de klantenservice en wordt nu zelfs bedreigd met overdracht naar een incassobureau terwijl de goederen vooraf volledig betaald zijn.
De reactie van de klantenservice Anna:
“om bijkomende kosten of/en overdracht naar een incassobureau te vermijden, verzoek ik u om het formulier terug te sturen naar Bonprix”

Dit kan toch niet waar zijn? Dit is de omgekeerde wereld? En mijn geld dus ook niet terug
Dit verhaal is nog niet afgelopen ik zal blijven vechten tot ik de laatste cent terug heb maar dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij Bonprix.

Waar ik recht op heb en dat is mijn geld terugstorten.

Bonprix.nl
    Beste J.P. Groenendijk, de retourzending is uitzonderlijk handmatig verwerkt. Er zal zo spoedig mogelijk een terugbetaling verwerkt worden naar je iDEAL rekening. Ik nodig je uit het bericht op Klacht.nl te lezen voor aanvullende informatie. Het team van bonprix.

Jo
Oplossing: Beste J.P. Groenendijk, de retourzending is uitzonderlijk handmatig verwerkt. Er zal zo spoedig mogelijk een terugbetaling verwerkt worden naar je iDEAL rekening. Ik nodig je uit het bericht op Klacht.nl te lezen voor aanvullende informatie. Maar mijn vragen blijven onbeantwoord: 1. Waarom heb ik nog geen bericht ontvangen dat mijn retourzendingen zijn ontvangen in Zwolle terwijl met track & trace te bewijzen valt dat de pakketten op respectievelijk 13 en 17 april aldaar zijn afgeleverd door PostNL? 2. Waarom moet de klant een Formulier Vermist Retour invullen terwijl het bij en door BonPrix zelf is misgegaan? 3. Waarom, als dit formulier niet door de klant wordt ingevuld en geretourneerd, wordt door BonPrix met bijkomende kosten of een overdracht naar een incassobureau gedreigd terwijl de bestelling 100% vooraf is betaald? BonPrix heeft geld teruggestort maar mijn vragen zullen nooit beantwoord worden als ik BonPrix goed inschat. Eens maar nooit meer.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?