Klacht Bonprix.nl: Bonprix komt op website vermelde levertijden niet na

Ria_L

Op 29-04-18 heb ik een vloerkleed besteld en betaald. Deze heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. In "mijn bonprix" kan ik zien dat het pakket is klaargezet en verder is er nog geen activiteit. Volgens de website gaat het om een artikel met een levertijd van 2-4 dagen. Op 05-05-18 heb ik via de app navraag gedaan en dit antwoord gekregen: "Onze nieuwste collectie kent veel succes en er zijn veel vragen hieromtrent. Momenteel hebben we een groep mailtjes die we niet onmiddellijk kunnen beantwoorden. We doen onze uiterste best, maar vragen je om een aantal dagen geduld te hebben". Ik vind het echt te lang duren nu. Ik vind het vooral vervelend omdat je betaald hebt voor je product. Dan heb je er ook recht op om het te krijgen binnen de termijn die je op de website ziet staan.

Ik wil zo snel mogelijk mijn bestelling ontvangen.

Bonprix.nl
    Beste mevrouw Noltes, bedankt voor uw interesse in bonprix.
    U hebt een vraag over uw bestelling van 30 april.
    Dit betreft een speciale levering, met een levertijd van ongeveer drie weken.
    U kunt uw bestelling volgen via 'mijn bonprix'.
    Het team van bonprix

Ria_L
Bonprix is in dit geval niet eerlijk. Je kunt niet op de website vermelden dat er binnen 2-4 dagen geleverd wordt terwijl dit in werkelijkheid 3 weken is. Voor mij is het pas opgelost als Bonprix de levertijd aanpast op de website.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?