Klacht Bonprix.nl: De klantenservice biedt mij aanhoudend geen service

S.G. Dijkema

Al minstens twee jaar wordt ik niet geholpen door de klantenservice van Bonprix.
Al minstens twee jaar ontvang ik geen nieuwsbrief, terwijl ik hier wel voor ingeschreven sta. Al minstens twee jaar vraag ik aandacht voor dit probleem. Er is blijkbaar iets aan de hand met mijn account...
Al minstens twee jaar voeren de klantenservicemedewerkers handelingen uit die geen oplossing bieden, liefst herhalen ze steeds weer dezelfde handeling. Niemand van de klantenservice is bereid goed te lezen en na te denken over het probleem. Niemand is bereid om voor een oplossing te zorgen. Ze mogen me bellen maar dat doen ze ook niet. Het is een stel vriendelijke struisvogels. Maar aan die vriendelijkheid heb ik niets zolang in niet geholpen wordt.

er wordt een nieuw account aangemaakt of mijn oude account wordt gerepareerd. Desnoods sturen ze me handmatig de nieuwsbrief op...

Bonprix.nl
    Beste mevrouw Dijkema, bedankt voor uw interesse in bonprix. U geeft aan de newsletter per e-mail te willen ontvangen. Momenteel hbt u nog geen account bij bonprix. WIj nodigen u uit deze aan te maken door in te loggen met uw klantnummer 87299821 en uw postcode. Vervolgens kunt u dit wijzigen naar een inlog met e-mailadres en wachtwoord. Zodra dat gedaan is zult u de newsletter ontvangen op het opgegeven e-mailadres. Het team van bonprix

S.G. Dijkema
Weer een herhaling van zetten in plaats van het zoeken naar een oplossing. En een week later nog steeds geen oplossing. Ik ontvang nog steeds geen nieuwsbrief!

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?