Klacht Bonprix.nl: Factuur is betaald , let op factuurnummer geen herhaalde herinnering meer

Klachtnummer
# 423154
Gebruiker
Mary
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste medewerkers
Ik krijg continu een betalingsherinnering van 73,27€ , dit is al lang betaald .
Heb meervoudig per app.het bewijs gestuurd en ook het mail waar in bedankt is voor de betaling. Iedere keer app.terug gekregen dat het hiermee gedaan is .
Ik laat het erop aankomen en dan schakel ik de advocaat in.
Ik ben een goede klant geweest , nu niet meer .
Met een vriendelijke groet
Martina Wilke

De oplossing

Een directe mailadressen , zo dat dingen goed geregeld konen worden

1 reactie

  1. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant, bedankt voor uw bericht. U hebt een vraag over een betaling van €73,27. Inmiddels hebben wij deze ontvangen. Het resterende openstaande saldo bedraagt €0,00. Het team van bonprix

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?