Klacht Bonprix.nl: Folder

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 648002
Gebruiker
Jessica
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vorige week hebben jullie de nieuwe folder eruit gedaan. Maar ik heb voor de 2e keer niks ontvangen heel erg vervelend. Tis altijd goed gegaan zo uit het niks is het nu al 2x gebeurd. Zou graag willen dat jullie die jullie vorige week eruit gedaan hebben willen ontvangen. Toen ik het voor het eerst niet ontvangen heb heb ik gebeld kunnen jullie geen nieuwe opsturen maar dat in onzin

Gewenste oplossing

Hoe ik door bedrijf kan geholpen worden is dat ze me de folder die ze vorige week eruit gedaan hebben opnieuw op sturen.
Geboden oplossing
Ze zouden 1 nieuwe opsturen maar heb vervolgens nog niks ontvangen. We zijn weer 1 week veder
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant, we hebben deze aanvraag verwerkt. De catalogus wordt zo spoedig mogelijk aan huis bezorgd. Het team van bonprix

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen