Klacht Bonprix.nl: Foutieve en zelfs geen levering...wel op bon als geleverd zetten, slechte service

Angelique

15 mei, mijn 1ste bestelling geplaatst. 2x gemaild, slechts standaard mail terug. Juni nog niets ontvangen. 6 juni pas. Levering, foutief, niet compleet en ineens zijn bestelde artikelen uitverkocht. Korte jurk besteld, krijg er een lange voor terug. Er ontbrak zelfs een artikel (lila tunica) welke ze wel als mee gezonden hebben vermeld op de bon, dus met andere woorden, mogen we even vangen. Onbegrijpelijk hoe dit allemaal gebeuren kan. Vind ikzelf en anderen niet kunnen. Meteen gebeld, medewerkster was wel vriendelijk en zei meteen dat ik naar het hoofdkantoor moest schrijven. Meteen die dag gedaan. Hoop dat het bedrijf hun fouten corrigeert, voor beide kanten wel zo prettig lijkt mijzelf.

Het niet mee gestuurde artikel welke ze wel in rekening op de bon brengen, verrekenen, inclusief de verzendkosten.

Bonprix.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?