Klacht Bonprix.nl: Foutieve en zelfs geen levering...wel op bon als geleverd zetten, slechte service

Klachtnummer
# 4982
Gebruiker
Angelique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

15 mei, mijn 1ste bestelling geplaatst. 2x gemaild, slechts standaard mail terug. Juni nog niets ontvangen. 6 juni pas. Levering, foutief, niet compleet en ineens zijn bestelde artikelen uitverkocht. Korte jurk besteld, krijg er een lange voor terug. Er ontbrak zelfs een artikel (lila tunica) welke ze wel als mee gezonden hebben vermeld op de bon, dus met andere woorden, mogen we even vangen. Onbegrijpelijk hoe dit allemaal gebeuren kan. Vind ikzelf en anderen niet kunnen. Meteen gebeld, medewerkster was wel vriendelijk en zei meteen dat ik naar het hoofdkantoor moest schrijven. Meteen die dag gedaan. Hoop dat het bedrijf hun fouten corrigeert, voor beide kanten wel zo prettig lijkt mijzelf.

De oplossing

Het niet mee gestuurde artikel welke ze wel in rekening op de bon brengen, verrekenen, inclusief de verzendkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bonprix.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen