Klacht Bonprix.nl: Loze beloftes slechte service

Christa69

Een kast besteld op hun 48uurs service wat duidelijk op de site van bonprix staat..een anderhalve week later binnen gekregen na 3x bellen want hij stond nog steeds in het magazijn.kan gebeuren..maar kast is stuk een retour besteld..hele dag zitten wachten niemand kwam,was niet goed doorgekomen weer een afspraak en weer gaat het mis.3de x komen ze hem halen..na 2 weken gebeld en gevraagd waar mijn centjes blijven..de eerste keer zeiden ze 2 weken de 2de x 4 weken en nu na 4 weken wachten is de kast kwijt!of ik een formulier voor verloren spullen wil invullen..ik wil me geld terug ben er klaar mee...alles gaat fout daar..word ook nog terug gebeld met excuses en dat ze er wat aan zouden doen..nou niet dus..zit nog steeds te wachten op me geld ..slecht bedrijf die bonprix

Mijn geld eindelijk terug storten

Bonprix.nl
    Beste mevrouw Jordens, het spijt ons te horen dat uw retourzending niet goed is verlopen. Op 6 november hebben wij de retour handmatig voor u verwerkt. Op 7 november is de terugbetaling van het aankoopbedrag voor u klaargezet. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Ook een klacht indienen over ?