Bonprix.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Bonprix.nl: Mijn geld teruggestort krijgen
Details
Klacht
Na diverse klachtenmails en whatsappen met Bonprix nog steeds mijn retour geld niet teruggekregen.Er staat een (verkeerd) tegoed bedrag voor mij open. Helaas ben ik al vanaf eind maart bezig op dat op mijn rekening gestort te krijgen.
Op de mails en de whatsapp wordt niet gereageerd.
Mijn rekening nummer is bekend omdat er al eens een retour uitbetaald is.
Mijn klantnr. is: 131099843
Gewenste oplossing
Zo spoedig mogelijk het juiste bedrag retour gestort op mijn rekening endat ze de retouren eens goed nakijken.
Ook zou het fijn zijn als er een antwoord komt van Bonprix.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt!
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.