Opgelost door Bonprix.nl: Mijn geld teruggestort krijgen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 443343
Gebruiker
Ria
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na diverse klachtenmails en whatsappen met Bonprix nog steeds mijn retour geld niet teruggekregen.
Er staat een (verkeerd) tegoed bedrag voor mij open. Helaas ben ik al vanaf eind maart bezig op dat op mijn rekening gestort te krijgen.
Op de mails en de whatsapp wordt niet gereageerd.
Mijn rekening nummer is bekend omdat er al eens een retour uitbetaald is.
Mijn klantnr. is: 131099843

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk het juiste bedrag retour gestort op mijn rekening en
dat ze de retouren eens goed nakijken.
Ook zou het fijn zijn als er een antwoord komt van Bonprix.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt!
Geboden oplossing
Heb mijn geld terug na contact met jullie terug gekregen. Echter de retour administratie klopt daar voor geen meter. Maar het is goed zo
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bonprix.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen