Klacht Bonprix.nl: Misleiding levertijd

jlpetersen

Afgelopen woensdag op 14/11 een bestelling gedaan bij Bonprix. Op de website staat dat er binnen 48 uur geleverd wordt. Nadat de bestelling geplaatst was en de betaling gedaan, kregen we GEEN bevestiging. Gebeld met Bonprix en er was een storing met het ideal betalingsprogramma en Bonprix. Zou de volgende ochtend in orde moeten zijn. Volgende ochtend gebeld, want we hadden nog geen bevestiging.
Zou het in de middag opgelost moeten zijn. 's avonds weer gebeld het was eindelijk opgelost. Vrijdag kregen we de aanmelding van de zending en nu is het Maandag en nog steeds hebben wij niets geleverd gekregen. Eerder vandaag met Bonprix gebeld en gevraagd waar de levering blijft. Krijgen we te horen dat het 10 dagen duurt voordat de zending geleverd wordt!! Wij vragen dus aan die dame waarom 10 dagen op de website staat 48 uur. Dat is dus voor kleine pakjes en grotere pakketten hebben dus 10 dagen levertijd. Dit is misleiding! 48 uur is geen 10 dagen. We konden wel de verzendkosten vergoed krijgen, maar we hebben liever ons pakket z.s.m. binnen!

Een schadevergoeding, omdat er niet volgens afspraak gehandeld wordt.
En z.s.m. levering van het pakket in de avond, omdat de buren het pakket niet aannemen, vandaag dat we op woensdagavond besteld hadden voor levering Vrijdag en/of zaterdag.

Bonprix.nl
    Beste J.L. Petersen, het spijt ons te horen dat u de bestelbevestiging niet hebt ontvangen. Hierin staat uitgelegd dat voor grote artikelen een levertijd van tien dagen geldt. Wellicht is de betreffende e-mail in de SMAM terecht gekomen. Intussen doen we ons uiterste best uw pakket met spoed te leveren. Ter tegemoetkoming hebben wij een terugbetaling van de verzendkosten voor u klaargezet. Het team van bonprix

jlpetersen
Bovenstaand is de oplossing van Bonprix. Ze hebben duidelijk de mail niet goed gelezen. Als wij de bestelling openen op mijn Bonprix staat er duidelijk bij het artikel: Leverbaar binnen 48 uur!! Het terug betalen van de bezorgkosten is ook een wassen neus, want op de website staat dat je geen bezorgkosten hoeft te betalen als je via Ideal betaald, wat wij hebben gedaan (we hebben dat over het hoofd gezien en dus de code hiervoor niet ingevoerd, dus dat is een sigaar uit eigen doos! Wij zien dit niet als het oplossen van het probleem.https://www.bonprix.nl/product/rek-voor-haardhout-timber-zwart-933600/#image

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?