Klacht Bonprix.nl: Na een kapot artikel, krijg ik mijn geld niet terug,

Evdberg

Ik heb een langdurig geschil met bonprix. Ik had een badpak besteld, maar die ging kapot. Ik had bonprix gemaild en toen kreeg ik reactie dat ik een nieuwe zou krijgen. Een paar weken later nog steeds geen nieuw badpak in huis. Ik weer een e-mail gestuurd. Blijkt dat ze zichzelf dus tegen spreken. Ik moest het kapotte badpak sturen en zelf een nieuwe bestellen. De nieuwe is besteld en besteld. Kapotte retour gestuurd met track en trace code. Bewijs dat hij is geleverd, maar mijn geld terug zien is tot op het heden niet gebeurt.

Ik wil logischerwijs mijn geld terug gestort krijgen.

Bonprix.nl
    Beste e. van den Berg,

Het spijt me te horen dat uw badpak stuk is gegaan en er onduidelijkheid was over wie de bestelling van het vervangende artikel zou regelen. Ik zie dat u inmiddels zelf opnieuw het badpak heeft besteld en dat deze inmiddels werd geleverd.

U geeft aan dat u het kapotte badpak retour heeft gestuurd. Tot op heden is er echter nog geen retour bij bonprix ontvangen. Hierdoor heeft er inderdaad nog geen terugbetaling plaatsgevonden.

Ik stel voor dat u de volgcode van de retour aan ons doorgeeft (track and trace van PostNL), zodat wij de retour kunnen verwerken aan de hand van deze gegevens en u zo spoedig mogelijk uw terugbetaling kunt ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Het team van bonprix
    Evdberg
    Ik heb ongeveer tegelijkertijd twee pakketjes naar jullie gestuurd. Het ene pakket was een 'normale' bestelling en het andere pakketje was het kapotte badpak. Ik heb op de track en trace codes niet geschreven welke code bij welk pakketje hoort. Vandaar dat er twee track en trace codes komen:
    3SLFVZ762408295
    3STLMA14720234

Groetjes,
    Esther.
    Bonprix.nl
    Beste mevrouw van den Berg, het spijt ons te horen dat artikelnummer 972210 nog niet retour werd geboekt. Zojuist is dit alsnog voor u in orde gebracht. Binnen enkele werkdagen zal dit zichtbaar zijn in uw account en ontvangt u een terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?