Klacht Bonprix.nl: Niet meer mogen bestellen bij BonPrix

Goedemiddag,
Hierbij wil ik melding maken van het onterecht sluiten van mijn account.
Ik ben van het eerste uur klant bij BonPrix. Nu is er de afgelopen 2 jaar een paar keer een zending van mij verstuurt naar een totaal ander adres dan ik had opgegeven.
Het bedrijf gebeld, met de melding ik ga geen 70 km rijden om mijn pakje te halen. Alles nagekeken. Ja u heeft gelijk. Om verwarring te voorkomen, gisteren met een medewerker een nieuw acc aangemaakt met maar een adres. Alles goed. Krijg ik de melding dat er nog een rekening open staat. (niet dus). Vandaag weer gebeld omdat er ook niet voldoende gegeven van mij zouden zijn. Krijg ik te horen, uw dossier is gesloten u kunt niet meer bij ons bestellen, WANT u heeft eerdere malen een pakje niet gehaald. Nee klopt ligt op een totaal andere plaats . Oh u heeft in '14 voor laatst besteld. Eh nee 5/6 weken geleden nog 2 bestellingen gepast betaald klaar. Oh jammer dan. U kunt niet meer bestellen en ik kan ik niets aan doen, en dag.

Dat ze mij gewoon laten bestellen en niet hun fouten op de klanten afschuiven en vroliijk de laastse 2 jaar waar de fouten gemaakt zijn uit het dossier wissen.

Bonprix.nl
    Beste E. Naberman,
    Het account op naam van E. Naberman is gesloten.
    Het account op naam van VELTING NABERMAN Lies. Met dit account kunnen bestellingen geplaats worden met betaling vooraf (zoals credit card, iDeal en PayPal). En op dit account heb je de laatste bestelling op 6 juli 2016 geplaatst.
    Bij je laatste bestelling heb je een leveradres (Tienelsweg 35 in Zuidlaren) opgegeven waar er een ander gesloten account is op naam van NABERMAN VELTING E. Hierdoor kunnen wij helaas niet leveren.
    Ik hoop je hiermee geïnformeerd te hebben.
    Het team van bonprix.
    E. Naberman. ( Lies Velting Naberman).
    Hallo, dat acc is afgesloten juist omdat er van alles fout ging en ik al niet meer kon bestellen. Beetje vreemd antwoord dat ik nu krijg. Het acc is pas gewijzigd na de melding van uw kant dat ik niet zoals normaal kon bestellen. Dit is samen met een medewerker gedaan, juist om dit te voorkomen. Zij heeft eveneens de bestelling er uitgehaald. Zou het misschien handig zijn als de afd. samenwerkt en niet tegen elkaar. Dank u voor niets dus. Kan nog niet bestellen fijn dat u zo met klanten omgaat.
    Bonprix.nl
    Beste E. Naberman,

U geeft in uw reactie aan niet meer bij ons te kunnen bestellen. Dit is echter niet het geval, er is een account actief via welke u bestellingen bij ons kunt plaatsen. Het actieve klantnummer eindigt op ....4907.

Er is alleen geen e-mailadres gekoppeld aan dit klantnummer, wellicht dat u hierdoor een foutmelding krijgt.
    Als u bestelt zonder een klantnummer door te geven, kan de bestelling inderdaad tegen worden gehouden.

Ik nodig u uit om een e-mailadres te koppelen aan dit klantnummer en een wachtwoord aan te maken, zodat u uw bestellingen kunt plaatsen aan de hand van uw klantnummer.

U kunt een e-mailadres en wachtwoord aanmaken voor uw klantnummer door op onze site te klikken op 'mijn bonprix' en vervolgens in te loggen met het klantnummer en uw postcode. In stap 2 wordt een e-mailadres gevraagd en maakt u een wachtwoord aan. Let op: een e-mailadres mag slechts één keer voorkomen in ons systeem, dus mocht u een foutmelding krijgen, dient u een ander e-mailadres te gebruiken.

Ik hoop u hiermee geholpen te hebben.

E. Naberman. ( Lies Velting Naberman).
    De medewerker "op de vloer" is net net 3 kwartier voor mij aan het zoeken (09:14 tot 10:00 uur) geweest samen met een collega hoe het nu zit. En zelfs die snappen er niets van. Behalve dat ze nu ontdekt hebben. Dat zelfs het acc van mijn dochter die al 14 jaar op zichzelf woont ook nog nooit uitgeschreven is waardoor ik 3 acc op mijn heb. Nooit wat verwijderd daar. Ze sturen het nu door voor de tigste x. En daar moet een oplossing uitkomen. Waar ik bericht van thuis gestuurd krijg. Nu wachten.