Klacht Bonprix.nl: onterechte aanmaningskosten

Klachtnummer
# 65331
Gebruiker
M. Kingma
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na een bestelling bij Bon Prix krijg ik via een mail bericht dat ik kan betalen via ‘mijn bon prix’ account.
Echter, als ik inlog staat het saldo op nul, er staan geen betalingen open.
Ik geef dit door,hoor niks alleen aanmaningskosten van 25%.
Dit weiger ik en toen heb ik alsnog de betaling via internetbankieren voldaan.
Ik heb gewacht tot er duidelijkheid kwam over het saldo , dit is niet gekomen.
Ik heb de aankoop direct betaald.
Daarna weer niks gerhoord tot nu de tweede aanmaning in de bus ligt, weer 10 euro erbij.


Hun klantenservice reageert niet,via internet vind ik een ander services emailadres en blijkt er opeens wel gereageerd kunnen worden met dus de tweede verhoging .
Bon prix is star en kijkt niet naar wat er bij hun zelf fout gaat.
Zij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen zeggen ze maar de wettelijke termijn is 30 dagen!
Kortom onterechte aanmaningskosten!

Gewenste oplossing

Ik ben tevreden wanneer bon prix de vorderingen ongedaan maakt en haar excuses aanbiedt.
A.voor het niet functioneren van haar betalingsmogrelijkheid via hun website
B.voor het niet hanteren van de wettelijke betalingstermijn
C voor haar klantonvriendelijke klantenservice en het opzettelijk niet vermelden van haar services emailadres.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bonprix.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen