Klacht Bonprix.nl: onterechte betalings herinnering door de slechte adminstratie van Bonprix

Klachtnummer
# 250450
Gebruiker
R.M.M. Hardy
Datum
1 reactie

Details

De klacht


na afwikkeling van een klacht begint Bonprix weer van voor af aan.
Men stuurt weer een aanmaning over dezelfde zaak !!!!

De oplossing

Excuses en een grote bos bloemen voor de vele uren die ik aan hun fouten moet besteden.

1 reactie

  1. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R.M.M. Hardy, naar alle waarschijnlijkheid hebben de betaling en de betalingsherinnering elkaar gekruist. Mijn excuses voor het ongemak.
    Je dossier is in orde.
    Het team van bonprix.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen