Klacht Bonprix.nl: Onterechte kosten en niet-levering na betaling bestelling

Ikbenteleurgesteld

Van de zomer heb ik een bestelling geplaatst bij Bonprix. De betaling hiervan is door persoonlijke onstandigheden blijven liggen. Pas 2 maanden later kreeg ik een brief met een herinnering en de mededeling dat ik na 2 eerdere (nooit ontvangen!) herinneringen meteen 20 euro extra moest betalen. Aangezien die wettelijk gezien niet zomaar mag, heb ik alleen de kosten van de bestelling meteen dezelfde dag nog voldaan. Een maand later hebben ze doodleuk nog eens 20 euro extra aanmaningskosten in rekening gebracht, terwijl de vordering al voldaan was. Ik ben al jaren een trouwe klant bij Bonprix, waardoor ik opnieuw kleding heb besteld en meteen via Ideal heb betaald. Nu blokkeren ze echter mijn bestelling, omdat die 40 euro nog openstaat. Dit betekent dus dat ze ruim 300 euro van mij onder zich houden, zonder ook maer enige intentie tonen om mijn bestelde artikelen te leveren. Dit noem ik diefstal. Eerst onterecht kosten in rekening brengen en dan nu niet willen leveren na betaling. Als je belt met de klantenservice krijg je een onbeleefde dame aan de telefoon die alleen maar vertelt dat ze die kosten niet willen annuleren en dat ze mij dan maar kwijt zijn als klant. Dit is niet hoe je trouwe klanten behandelt!
Bovendien zijn de algemene verkoopvoorwaarden van Bonprix onredelijk bezwarend en in strijd met art. 6: 236 BW en art. 6:237 BW. Verder zijn er nieuwe websites voor mooie kleding voor dames bij gekomen op de markt. Bonprix moet meer rekening houden harde concurrentie.

De onterechte aanmaningskosten tegenboeken en mijn bestelling leveren.

Bonprix.nl
    Beste I C van Dijk, het spijt ons te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over het betalen van aanmaningskosten. Wij hebben deze kosten uitzonderlijk voor u afgeboekt. Binnen enkele werkdagen zal dit zichtbaar zijn in uw account en wordt de inde wacht staande bestelling vrijgegeven. Het team van bonprix

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?