Klacht Bonprix.nl: Oplichting /Fraude Bonprix

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 317760
Gebruiker
Greg-
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij Bonprix besteld , produkten zijn te laat geleverd en zijn beschadigd. gehele order is geannuleerd en retour . Tot op heden geen terugbetaling ontvangen . De termijn van 14 dagen is inmiddels ruimschoots overschreden ,

De oplossing

Per direct terugbetaling van het volledige bedrag .

2 reacties

  1. Auteur
    Greg-
    Datum
    Blijkbaar is het voor Bonprix niet alleen moeilijk om geld terug te storten. Het is blijkbaar ook te moeilijk om te reageren op een openbare website.

  2. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Greg, om je dossier te kunnen aanpassen, is er een formulier 'verloren retour' naar je toegestuurd per mail. Zodra het formulier is ontvangen, wordt je dossier aangepast en zal er zo spoedig mogelijk een terugbetaling naar je iDEAL rekening verwerkt worden. Mijn excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Greg-
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot op heden het formulier niet ontvangen . En wederom wordt er tijd gerekt zonder terugbetaling. Graag per direct terugstorten .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen