Opgelost door Bonprix.nl: Pakket nooit ontvangen geld.niet teruggekregen

Lonneke

Ik heb een bestelling geplaatst 149 euro direct betaald, bestelling niet ontvangen e vervolgens moet ik wachten tot het pakket weer bij bon prix terug is in het magazijn. Waarom? Ik heb geen fout gemaakt. Volgens het trackingnummer is het pakket verstuurd en direct weer onderweg naar bon prix.

Geld terugstorten

Bonprix.nl
    Beste M. Hof, het spijt ons te horen dat u uw pakket niet hebt ontvangen. Op 13 november werd deze alvast voor u retour geboekt. Vandaag werd de bijbehorende terugbetaling voor u klaargezet. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Lonneke
Ik heb naar de klantenservice van bonprix enkele mails verstuurd waarop ik geen oplossing aangeboden kreeg. Dezelfde dag dat ik een klacht via klachtencompas.nl heb ingediend kreeg ik van Bon Prix een bericht dat ze het geld van het niet geleverde artikel zouden terugstorten op mijn rekening. Een week later heb ik het geld ontvangen. Bon Prix heeft ook aangeboden dat ik de verzendkosten bij een volgende bestelling niet hoef te betalen. Omdat ik het artikel nooit heb ontvangen via Postnl twijfel ik of ik überhaupt nog iets ga bestellen het komt immers toch niet aan.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?