Klacht Bonprix.nl: Pakketje staat al 8 dagen 'klaar voor verzending' en niemand weet hoe verder

sad Niet opgelost
mwassena

Pakketje staat al 8 dagen met status 'klaar voor verzending'! De bestelling is al 12 dagen geleden gedaan. Niemand, maar dan ook niemand bij BonPrix kan me vertellen of en wanneer dit verzonden gaat worden. Klagen alleen dat ze het enorm druk hebben. Niet meer bestellen dan maar, dan houdt dat vanzelf op.

Pakketje per omgaande aan een vervoerder meegeven voor aflevering.

Bonprix.nl
    Beste klant, wat vervelend dat u nog op uw pakketje wacht. Door onvoorziene logistieke omstandigheden duurt het inderdaad enkele dagen langer voordat de bestellingen vertrekken. Inmiddels is daarom de levertijd in onze webshop tijdelijk verlengd naar maximaal 9 dagen. We doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk terug te brengen naar 48 uur. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

mwassena
Krijg het product als het goed is vandaag geleverd. Dat is dan 13 dagen na bestelling!

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?