Opgelost door Bonprix.nl: Retourproblemen, ik wil mijn geld terug!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 298712
Gebruiker
W.E.M. Severt
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb begin januari een broek besteld die in korte termijn (eind febr) kapot is gegaan buiten mijn schuld om (fabricagefout). Na telefonisch contact besloten om mijn broek terug te sturen en ik zou mijn geld terugkrijgen. Omdat ik geen bevestiging kreeg van ontvangst, heb ik na een week contact opgenomen: "We hebben uw broek niet binnengekregen" was het antwoord.
Toen heb ik PostNL geraadpleegd door de track&trace in te voeren op de app en dan blijkt dat de broek wel degelijk daar is afgeleverd. Na een week nog eens gebeld: Nog steeds geen broek. Ze zouden een brief sturen, die uit Frankrijk moet komen, die ik moest invullen en retourneren zodat ik mijn geld terug kon krijgen. Weer een week later gebeld: Geen brief én geen broek. Ze zou de brief nogmaals versturen. Dat was vorige week. Van de week nogmaals contact gehad. Ik heb nog steeds geen brief ontvangen laat staan dat ik mijn geld terug heb gekregen.

Ik ben hier zo klaar mee, ik wil mijn geld terug!

Gewenste oplossing

Geld terug!
Geboden oplossing
Ik zou binnen enkele dagen een terugbetaling ontvangen, dit is idd gebeurd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Severt, het spijt ons te horen dat uw retourzending nog niet werd verwerkt. Vandaag hebben wij het artikel voor u afgeboekt. Binnen enkele werkdagen ontvangt u een terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen