Opgelost door Bonprix.nl: Retourproblemen, ik wil mijn geld terug!
Details
Klacht
Ik heb begin januari een broek besteld die in korte termijn (eind febr) kapot is gegaan buiten mijn schuld om (fabricagefout). Na telefonisch contact besloten om mijn broek terug te sturen en ik zou mijn geld terugkrijgen. Omdat ik geen bevestiging kreeg van ontvangst, heb ik na een week contact opgenomen: "We hebben uw broek niet binnengekregen" was het antwoord.Toen heb ik PostNL geraadpleegd door de track&trace in te voeren op de app en dan blijkt dat de broek wel degelijk daar is afgeleverd. Na een week nog eens gebeld: Nog steeds geen broek. Ze zouden een brief sturen, die uit Frankrijk moet komen, die ik moest invullen en retourneren zodat ik mijn geld terug kon krijgen. Weer een week later gebeld: Geen brief én geen broek. Ze zou de brief nogmaals versturen. Dat was vorige week. Van de week nogmaals contact gehad. Ik heb nog steeds geen brief ontvangen laat staan dat ik mijn geld terug heb gekregen.
Ik ben hier zo klaar mee, ik wil mijn geld terug!
Gewenste oplossing
Geld terug!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.