Opgelost door Bonprix.nl: Retourproblemen, ik wil mijn geld terug!

W.E.M. Severt

Ik heb begin januari een broek besteld die in korte termijn (eind febr) kapot is gegaan buiten mijn schuld om (fabricagefout). Na telefonisch contact besloten om mijn broek terug te sturen en ik zou mijn geld terugkrijgen. Omdat ik geen bevestiging kreeg van ontvangst, heb ik na een week contact opgenomen: "We hebben uw broek niet binnengekregen" was het antwoord.
Toen heb ik PostNL geraadpleegd door de track&trace in te voeren op de app en dan blijkt dat de broek wel degelijk daar is afgeleverd. Na een week nog eens gebeld: Nog steeds geen broek. Ze zouden een brief sturen, die uit Frankrijk moet komen, die ik moest invullen en retourneren zodat ik mijn geld terug kon krijgen. Weer een week later gebeld: Geen brief én geen broek. Ze zou de brief nogmaals versturen. Dat was vorige week. Van de week nogmaals contact gehad. Ik heb nog steeds geen brief ontvangen laat staan dat ik mijn geld terug heb gekregen.

Ik ben hier zo klaar mee, ik wil mijn geld terug!

Geld terug!
Ik zou binnen enkele dagen een terugbetaling ontvangen, dit is idd gebeurd

Bonprix.nl
    Beste mevrouw Severt, het spijt ons te horen dat uw retourzending nog niet werd verwerkt. Vandaag hebben wij het artikel voor u afgeboekt. Binnen enkele werkdagen ontvangt u een terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?