Klacht Bonprix.nl: slechte communicatie met klant over verkeerd geleverd artikel
Details
Klacht
Twee weken geleden heb ik een badpak besteld. Dit kwam aan in de verkeerde kleur, ondanks de verschillende artikelnummers. Ik heb een poging twee en drie gedaan, maar iedere keer valt het verkeerde artikel op de deurmat. Duidelijk een gevalletje 'verkeerd gelabeld'.Ondanks twee mailtjes (waarvan één onbeantwoord) en twee telefoontjes met belofte van terugkoppeling hebben we hier niets meer over gehoord, naast een correcte terugbetaling. Het is volgens de klantenservicemedewerkster onmogelijk contact op te nemen met magazijn dan wel administratie en er wordt ons weer gezegd dat we terugkoppeling mogen verwachten.
Intussen zit ik met een heen-en-weertje en zonder badpak.
Jammer, want ik had juist tijdig de bestelling gedaan vanwege een zwemfeestje dit weekend.
Dat wordt nog even paniek-winkelen zaterdag.
We hebben ze te kennen gegeven dat fouten maken mag, maar dat oplossingsgericht denken en communicatie naar de klant toe zeer te wensen overlaat. Ook hebben we aangegeven deze klacht neer te leggen bij de consumentenbond in de hoop de organisatie te prikkelen hier in de toekomst meer aandacht aan te besteden.
Gewenste oplossing
Als mij beloofd wordt dat ik twee dagen later terugkoppeling en een oplossing mag verwachten, dan ga ik er vanuit dat dat gebeurt.Ook wil ik meer dan een 'ik kan u niet verder helpen, we koppelen het terug' als we aangeven dat dit laatste dus niet gebeurt. Informatie over de te verwachten stappen of een duidelijke actie om het juiste artikel te pakken te krijgen, lijkt me op zijn plaats.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.