Klacht Bonprix.nl: Slechte ervaring retour zendingen Bonprix

# 199493
Pauline123

Ik heb twee sets besteld en allebei retour gestuurd. Bonprix geef per email aan dat men de retour ontvangen heeft maar het niet kan corrigeren omdat ik heb aangegeven een deel van een product te willen behouden. Dit heb ik echter nooit aangegeven, waar halen jullie dit vandaan?

Ik heb 6 producten besteld en deze alle 6 retour gestuurd in een pakket. 3 van deze producten staan nu als "Artikel geretourneerd". Hoe kan dit? Alle 6 producten zaten in hetzelfde retour pakket! Hier gaat van alles mis met jullie systeem!!

Support via de telefoon en per email is erg slecht! Men zegt simpelweg dat ik niets retour heb gestuurd terwijl dit duidelijk wel het geval is. Het gaat intern bij jullie zelf mis.

Op diverse forums zie ik dat heel veel mensen vergelijkbare problemen hebben met Bonprix! Het is een zooitje met het registeren van retour producten.
Nu moet ik betalen voor producten welke ik allemaal retour heb gestuurd.

Ik denk de volgende keer wel 2x na voordat ik iets bestel!

Alle bestellingen netjes als retour markeren en de kosten hiervoor rectificeren.

Extra kosten van de aanmaningen annuleren. In deze aanmaningen staat dat deze brief als niet verzonden beschouwd dient te worden als je iets retour hebt gestuurd. Dit is het geval. De extra kosten zijn dus niet terecht.

U heeft een vraag over het openstaand saldo op uw dossier 112762060

Uw dossier werd op 6 december overgedragen aan ons incassobureau Contentia.

Aangezien uw dossier in behandeling ligt bij het incassobureau Contentia nodig ik u uit om contact met hun op te nemen om uw openstaande bedragen te betalen:

CONTENTIA
    Industrielaan 54K 31-49
    7700 Moeskroen
    Tel: 0900/0400.684

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
    Beste Bonprix,

Wat is dit voor een service?
    Ik heb meerdere malen aangegeven dat alles retour is gestuurd. Deze pakketten zijn door jullie ontvangen maar niet juist geadministreerd.
    Hier ga ik niet mee akkoord.
    Ik ga niet betalen voor iets wat al retour is gestuurd.

Dit kan toch niet?

aub een passende oplossing ipv alleen maar aangeven je moet betalen.
    Beste Pauline,

Je geeft aan retourzendignen verricht die hebben die niet correct zijn verwerkt.
    Ik heb beide dossiers die op jouw adres bekend zijn bekeken. Op de twee klantnummers zijn openstaande saldo's. Helaas hebben wij geen ingevulde formulieren ontvangen samen met de verzendbewijzen. Hierdoor kunnen de dossiers niet worden aangepast.
    Ik nodig je uit om contact op te nemen met het incassobureau.
    Het team van bonprix.
    beste bonprix,

Ik heb een probleem met retour zendingen van klantnummer 115582658. De andere zal ik inderdaad betalen.

Alle producten van ordernummer 80005357970 en 80005360295 zijn in hetzelfde pakket retour gestuurd:
    920259 Artikel geleverd
    916610 /Artikel geretourneerd
    954187 Artikel geleverd
    903321 rtikel geretourneerd
    943171 Artikel geretourneerd
    970803 Artikel geleverd

hoe kan dit?? Alles is gelijktijdig retour gestuurd met de benodigde papieren (ingevuld alles retour)!
    Beste Pauline,

Je beide dossiers werden overgedragen naar het incassobureau. Je klantendossiers zijn daarom niet meer in behandeling bij bonprix.

Ik stel je dan ook contact hierover op te nemen met het incassobureau, via het adres dat in mijn eerste antwoord werd doorgegeven.

Het team bonprix.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?