Opgelost door Bonprix.nl: Slechte service!!

content Opgelost
E. Charalampidis

Bij een volledig geretourneerde bestelling rekent Bonprix ineens 4,95 "administratiekosten", bij mijn weten is dit niet toegestaan? Ik ben al jaren vaste klant bij Bonprix, maar dit vind ik echt een belachelijke dealbreker!

Ik wil dat bij een volledige retour geen verzend-/administratie kosten worden gerekend!

Bonprix.nl
    Beste mevrouw Charalampidis, u hebt een vraag over de kosten voor een volledige retour. Deze kosten worden enkel in rekening gebracht wanneer u gebruik maakt van de retourservice van PostNL. Uit uw bericht begrijpen wij dat u niet van deze kosten op de hoogte was. Op u tegemoet te komen hebben wij de kosten uitzonderlijk eenmalig voor u afgeboekt. Het team van bonprix

E. Charalampidis
De kosten worden "uitzonderlijk en éénmalig" niet in rekening gebracht/teruggeboekt. Ik heb hierbij nog wel een opmerking: Bonprix stelt dat deze kosten uitsluitend in rekening worden gebracht als gebruik wordt gemaakt van de "postNL retourservice" oftewel "hun antwoordnummer", er is echter geen andere optie om gehele zending kostenloos te retourneren dus de redenering is in mijn ogen zo krom als een hoepel. Maar goed, het is opgelost en ik heb hiervan geleerd.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?